Don Quixote

Nisam ko stari Don Quixote.
Ja nemam nit koplje ni štit i nikada neću ko Romeo ući u legendu, postati mit.
Ni auto nemam, a ni sudbinu ni slugu što me gospodin zove, al nešto ipak imamo slično. Mi slične sanjamo snove, suze svoje ja puštam, nek liju, za borbu nisam dovoljno lud. Svako neka čini kako ga volja na kraju nas čeka pravedan sud.
Možda baš zato ja nisam vitez, ne prolazim svoju kraljicu, al nešto pronalazi tu i mene jer ja sam taj koji voli maju budajicu.
PS: Za njega djevojke baš ne znaju, pitaju se: Ko je taj fini? A mene moja maja već dobro pozna, al ipak za mnom ne mari. On obični momak a ja polupisac. Tko je tu bolji, a ko lud? On dobar ja lud, a jbg on ljubi, ja žudim.
Ja Bože nemam više kud. I priča će moja slično završit kao da sam već lud, to i mene čeka. Tko iskreno voli a sve to uzalud samo može da mašta i ljubi izdaleka.

Statistika